Effective Presentation banner

הזדרזו להירשם! נותרו לסדנא הקרובה עוד:


מטרות הסדנא

Goal 1

להקנות עקרונות בהכנת פרזנטציה על פי מטרות

Goal 2

ללמד טקטיקות שונות בהצגת נושא משכנעת

Goal 3

להקנות מיומנויות וכלים מתקדמים לביצוע פרזנטציה אפקטיבית

Goal 4

לשפר תדמית באמצעות שימוש בשפת גוף. • לשפר שימוש בקול ואינטונציה

אודות הסדנא

מנהלים, אנשי שיווק והדרכה בחברות היי טק עוסקים בפרזנטציות פנים וחוץ ארגוניות כחלק חשוב מעבודתם.

מה הופך את הידע הרב מתחום הIT לאפקטיבי? עזרים מתוחכמים? ידע רב? כולם חשובים, יחד עם זאת, עיבוד החומר ואופן הגשתו, מקנים לפרזנטציה שלכם את אפקט ה WOOW.

פרזנטציה הממוקדת במטרה ברורה וכוללת שליטה במספר רב של מיומנויות,

כגון: הכנה, טקטיקה, ארגון חומר, יצירת עזרים, סגנון תקשורת, שפת גוף, שימוש בקול, שימוש בטריטוריה ועזרים, יכולת אינטראקציה טובה עם קהל, יצירת עניין ועוד, הופכת את המידע שתרצו להעביר לפרזנטציה אפקטיבית ומשמעותית!

הסדנה המוצעת תתמקד באפקטיביות בפרזנטציה: הפיכת המידע למסר תכליתי ומניע על פי יעדים שיוגדרו מראש. הסדנה הנה חוויתית ומעשית.

במסגרת הסדנה ירכשו המשתתפים כלים ויתאמנו באופן מעשי לבניית הפרזנטציה האפקטיבית הבאה שלהם.

מטרות נוספות

  • לשפר התנהגות טריטוריאלית במצבי פרזנטציה.
  • להקנות למשתתפים כלים לבניית אינטראקציה חיובית עם קהלים שונים
  • להקנות למשתתפים כלים אפקטיביים במצבי מענה על שאלות, נטרול וטיפול בהתנגדויות ובמצבי הפרעה נושאי הלימוד
  • ההכנה הראשונית - הגדרת מטרות, בחירת טקטיקה, תכנון זמן, הכנה עצמית, הכנת משתתפים, אלמנטים סביבתיים, איתור קשיים צפויים מראש ופתרונם - תרגול הצעדים במודל ההכנה לפרזנטציה
  • קבוצת היעד – אפיון, בניית קשר וזיהוי תגובות - סוגי קהל, כוונון לקהל על פי יעדים, תרגול העברת מסר PILOT בהתאמה לסוגי קהל שונים.
  • מעביר הפרזנטציה- הכנה עצמית, סגנון אישי, self-tuning ותדמית - מודעות עצמית, נקודות חוזק ותורפה, משתנים ויכולות אינדיבידואליים: לשון דיבור, קול, גוף ושפתו. שימוש מושכל ותדמיתי על פי יעדי המסר, טיפוסי מרצים - איך להימנע מהתנהגות בלתי אפקטיבית.
  • טקטיקות להצגת נושא על פי מטרות ויעדים.
  • שימוש בעזרים חזותיים - סוגי העזרים המקובלים בפרזנטציה, יתרונות וחסרונות ואפקטיביות בשירות המציג ויעדיו, איך להשתמש ומתי.
  • סביבת הפרזנטציה וניהול זמן - ארגון החדר, היתרונות והחסרונות בצורות ישיבה שונות, מרחק, גבולות ההצגה, היחס לזמן בפרזנטציה ובארגון בו היא מועברת.
  • אינטראקציה עם מאזינים שיחה, שליטה וטיפול בהתנהגויות לא מקדמות - "גיוס" דמויות ידידותיות, התייחסות לשאלות ולטיעונים, טיפול במצבי אי שביעות רצון, טיפול בהתנגדויות בלתי אפקטיביות בקבוצה, טיפול בשאלות ובטיעונים קשים או יוצאי דופן, תרגול החומר הנלמד תוך משחק תפקידים משולבים

זמן ומקום

שני, 7 בספטמבר 2015

מכון מופ"ת, שושנה פרסיץ 15, תל-אביב

09:00 - 16:00

קהל יעד

אנשי שיווק

אנשי מכירות

אנשי שירות

מנהלים הנדרשים לעמוד מול קהל

אודות המרצה ומידע נוסף

%d7%95%d7%a8%d7%93 %d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%95%d7%9f participant
ורד עצמון
יועצת ארגונית ומאמנת אישית

מרצה, מנחה, יועצת ארגונית ומאמנת אישית, המובילה ארגונים, עסקים ופרטיים אל האוורסט שלהם.בעלת ניסיון רב בהנחיית סדנאות, הרצאות, ייעוץ ארגוני, פיתוח מנהלים ואימון אישי. עוסקת בפיתוח מחשבתי לתוצאות התנהגותיות ברמה האישית והארגונית. בעלת ניסיון רב במגוון קהלים: חברות פרטיות, ארגונים ציבוריים, אקדמיה, עמותות ועסקים. בין הנושאים: חשיבה יצירתית, מנהיגות וניהול, בניית והטמעת חזון וערכים- מה האוורסט שלך?, תקשורת מילולית ובלתי מילולית, פרזנטציה אפקטיבית, פיתוח צוותים, פיתוח מנהלים, בניית תוכניות הדרכה, מכירות ואומנות השכנוע. פרסומים ופיתוח מוצרי למידה: מחברת הספר 'המסע לאוורסט- מדריך מעשי להגשמת חלומות' ספר אימון אישי

השלם את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

ההרשמה לאירוע מיועדת לעוסקים בתחום בלבד. אין ההרשמה כאן מהווה אישור כניסה לאירוע. אישור כניסה לאירוע ישלח בסמוך למועד האירוע וזאת על פי שיקול דעתם של מארגני האירוע.
השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
האירוע נגיש לאנשים עם מוגבלות

מפת הגעה

לפניך מפת גוגל עם מיקום האירוע. לחץ כאן כדי לדלג מעל המפה
Open Accessibilty Menu